Καλως ήλθατε στο Forum της ΕΑΘ. Μπορείτε να μεταφερθείτε και στο [a href="http://www.thessalonikidiveclub.gr"]site[/a]
'Eνωση Αυτοδυτών Θεσσαλονίκης - Forum
13-Αύγουστος-2020, 08:31:46 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
 
  Αρχική   Forum   ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ Ε.Α.Θ. Βοήθεια Ημερολόγιο Gallery Σύνδεση Εγγραφή Chat  
Σελίδες: 1 2 3 [4]   Κάτω
  Εκτύπωση  
Αποστολέας Θέμα: Ναυάγια στην Βόρειο Ελλάδα  (Αναγνώστηκε 190228 φορές)
ΚΑΡΕΛΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Νέος Χρήστης
*

Karma: 4
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 17


« Απάντηση #45 στις: 09-Οκτώβριος-2010, 09:27:23 πμ »

Τελικά ξανακοίταξα το βιβλίο του Τούμπα αλλά δεν υπήρξε εμπλοκή Γερμανικών αεροπλάνων
με την αεράμυνα του Καραμπουρνού (ούτε και Ιταλικών).
Τώρα να υπάρχουν 2 Στούκα στα 17 μέτρα και να μην έχει ακούσει κανείς σας τίποτα,
μου φαίνεται μια ακόμα μούφα ιστορία για να προωθηθούν κάποιες θέσεις και να πέσουν κάποια φράγκα.
Παρ' όλα αυτά δεν χάνετε τίποτα να ψάξετε για απώλειες Στούκα στην περιοχή από την κατοχή μέχρι την αποχώρηση των Γερμανών. Πάντως έστω και 1 Στούκα θα ήταν ένα σημαντικότατο εύρημα.
Στην Ελλάδα έχει βρεθεί στο βυθό και σε πολύ καλή κατάσταση μόλις 1 τέτοιο αεροπλάνο το οποίο
ψάρεψε τράτα στη Ρόδο από μεγάλο βάθος, το έφερε στα ρηχά όπου ανελκύστηκε και μεταφέρθηκε για
συντήρηση στο Τατόι...
Καταγράφηκε
Alkis
News Contributor
Moderator
Hero Χρήστης
*****

Karma: 49
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.073



« Απάντηση #46 στις: 09-Οκτώβριος-2010, 09:54:26 πμ »


μου φαίνεται μια ακόμα μούφα ιστορία για να προωθηθούν κάποιες θέσεις και να πέσουν κάποια φράγκα.


Τα άρθρα και οι ανακοινώσεις που βγήκαν για τα αεροπλάνα και τα ναυάγια αφορούσαν κάποιες μελέτες για εναλλακτικό τουρισμό (καταδυτικά πάρκα, βοτανικό κήπο !!!!!!! κτλ) και εκδηλώσεις την περιοχή της Επανωμής.
Στο πλαίσιο των εκδηλώσεων έγιναν και οι ανακοινωσεις. Η πηγή χρηματοδότησης ήταν το INTERREG IIIA Ελλάδα - ΠΓΔΜ. Το πρόγραμμα είχε γενικώς προβλήματα εξαιτίας του ονόματος του γείτονα. Δεν μπόρεσα μέχρι στιγμής να εντοπίσω κάποια παραδοτέα που να γράφουν λεπτομέριες για τα είδη των "εκθεμάτων" στον υποθαλάσσιο χώρο και αν είχε προηγηθεί κάποια έρευνα ή προμελέτη.  
« Τελευταία τροποποίηση: 09-Οκτώβριος-2010, 09:56:07 πμ από Alkis » Καταγράφηκε

Keep making bubbles !!!!!
Germanos
Μέλος ΕΑΘ - TDC Member
Hero Χρήστης
*

Karma: 70
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.243



« Απάντηση #47 στις: 09-Οκτώβριος-2010, 12:12:12 μμ »

Ελεγα να μη γραψω τιποτα ακομα που δεν θα το ειχα τεκμηριωμενο αλλα σε ερευνα που κανω τον τελευταιο καιρο για την θαλασσια περιοχη του Θερμαικου διαβασα πολλα ενδιαφεροντα στοιχεια ενα απο αυτα ειναι για τον Υποσμηναγο Μητραλεξη και μια καταρριψη που εκανε πρωτογνωρη στα χρονικα και παραθετω το κειμενο οπως το βρηκα στην Ιστορια της Πολεμικης Αεροποριας....

" Από τα σπάνια περιστατικά στην αεροπορική ιστορία αποτελεί η επιτυχής, αλλά ανορθόδοξη, κατάρριψη Ιταλικού τρικινητήριου βομβαρδιστικού τύπου Cant Z 1007 bis Alcione, από τον Ανθυποσμηναγό Μητραλέξη (2/11/1940).

Ο χειριστής, μετά την εξάντληση των πυρομαχικών του, εκτέλεσε εμβολισμό των πηδαλίων ουράς του ιταλικού αεροσκάφους, καταστρέφοντάς τα με την έλικα του PZL Αποτέλεσμα ήταν το βομβαρδιστικό να καταρριφθεί, το PZL (Δ 130) να εκτελέσει αναγκαστική προσγείωση χωρίς πολλές βλάβες και οι επιζώντες του ιταλικού πληρώματος να αιχμαλωτιστούν στο έδαφος από τον ίδιο τον Ανθυποσμηναγό.

Η αποστολή του Μητραλέξη ήταν μία από τις πολλές αντίστοιχες που εκτελέστηκαν από τα αεροδρόμια της Μίκρας για την προστασία της Θεσσαλονίκης από ιταλικά βομβαρδιστικά. Από 1 έως 3 Νοεμβρίου η ιταλική Αεροπορία Βομβαρδισμού επέδραμε εναντίον της Θεσσαλονίκης χωρίς να πετύχει αξιόλογα αποτελέσματα. Συνδυασμένη δράση καταδιωκτικών/ πιστεύεται ότι ήταν υπεύθυνη για τις καταρρίψεις των βομβαρδιστικών, στις οποίες συγκαταλέγεται και ένα ιταλικό βομβαρδιστικό που κατέπεσε σύμφωνα με προφορικές μαρτυρίες στη θαλάσσια περιοχή Μηχανιώνας.

Σύμφωνα με την επίσημη ιστορία, ο Μητραλέξης ήταν ο μοναδικός ιπτάμενος ο οποίος τιμήθηκε εξ’ αιτίας της παράτολμης πράξης του με το Χρυσούν Αριστείο Ανδρείας, (ανώτατη τιμητική διάκριση που μπορεί να απονεμηθεί σε καιρό πολέμου) καθόλη τη διάρκεια του Β’ Π.Π."

Ενα CANT Z 1007...


Ενας πινακας Φ. Πετριτς με το κατορθωμα του Μητραλεξη (πηγη: Πολεμικη Αεροπορια)



Και μια φωτογραφια απο ενα αεροπλανο που μου μοιαζει για cant z 1007...τωρα που ειναι βυθισμενο δεν ξερω απλα την βρηκα και την δειχνω γιατι ηταν σε θεμα παραπλησιο με αυτο που μιλαμε...



τα συμπερασματα σας παρακαλω...η ερευνα συνεχιζετε
STAY TUNED...
« Τελευταία τροποποίηση: 09-Οκτώβριος-2010, 12:42:02 μμ από Germanos » Καταγράφηκε

οι φωτογραφίες μου

Η υπομονή τελειώνει σε "ήττα" αλλά οδηγεί πάντα σε νίκη....
darisg
Moderator
Hero Χρήστης
*****

Karma: 89
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.615


less is more....


« Απάντηση #48 στις: 09-Οκτώβριος-2010, 12:19:20 μμ »

 Μεγάλο χαμόγελο Νατα μας....Αρχίσαμεεεεεεε ......  Κλείσιμο ματιού
Καταγράφηκε

Γρηγόρης Δάρης

LinkedIn
facebook
Flickr
YouTube
Germanos
Μέλος ΕΑΘ - TDC Member
Hero Χρήστης
*

Karma: 70
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.243



« Απάντηση #49 στις: 09-Οκτώβριος-2010, 01:09:06 μμ »

Συμφωνα με καποιες αλλες πηγες το βομβαρδιστικο που κατερριψε ο Μητραλεξης λενε οτι κατεπεσε στην ευρυτερη περιοχη του Λαγκαδα Θεσσαλονικης...
  Δεν ξερω αν το ιταλικο βομβαρδιστικο που λεει η ιστορια οτι επεσε στην θαλασσια περιοχη της Μηχανιωνας ειναι τελικα αυτο που εριξε ο Μητραλεξης αλλα η 21, 22, 23, 24 Μοιρες Διωξης επιχειρουσαν στην περιοχη της θεσσαλονικης κατα την  εισβολη των Ιταλων και μαλιστα ειχαν αρκετες καταρριψεις στο ενεργητικο τους...
 Ο Μητραλεξης ανηκε στην 23 Μ.Δ.
Καταγράφηκε

οι φωτογραφίες μου

Η υπομονή τελειώνει σε "ήττα" αλλά οδηγεί πάντα σε νίκη....
vchou
Administrator
Hero Χρήστης
*****

Karma: 30
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 505



WWW
« Απάντηση #50 στις: 09-Οκτώβριος-2010, 05:23:10 μμ »

Από τη σελίδα της Π.Α. ( http://www.haf.gr/el/mission/weapons/historic/1935_1940/PZL%20P24FG.asp )
Παράθεση
Το πολωνικής κατασκευής καταδιωκτικό PZL P.24 αποτελεί το αεροσκάφος με την πιο πλούσια πολεμική δράση στην ιστορία της Αεροπορίας.

Εκτός από 11 που καταστράφηκαν στο έδαφος, τα υπόλοιπα καταρρίφθηκαν όλα σε λυσσώδεις αερομαχίες επανδρωμένα ως επί το πλέιστον από θαραλλέους άλλα άπειρους νεαρούς απόφοιτους της Σχολής Αεροπορίας καθώς και αρκετούς χειριστές υπαξιωματικούς. Σύμφωνα με πολωνό ερευνητή τα 35 ελληνικά Ρ.24 κατέρριψαν μεταξύ Νοεμβρίου 1940 - Απριλίου 1941 σαράντα εχθρικά αεροσκάφη, από τα οποία το ένα με εμβολισμό.

Η σύμβαση για την προμήθεια των P.24 υπογράφηκε τον Σεπτέμβριο του 1936, με τελική ημερομηνία παράδοσης τον Μάιο του 1937 (λόγω της καθυστερημένης παραλαβής των πυροβόλων "Skoda" LK 32 από το τσεχοσλοβάκικο εργοστάσιο κατασκευής τους). Εφεραν τον τυποποιημένο εξοπλισμό προδιαγραφών Υ.Α. που αποτελούνταν από γερμανικό ασύρματο και αμερικάνικο σύστημα παροχής οξυγόνου.



Καταγράφηκε

“Failure is the key to success; each mistake teaches us something.”
http://www.nano-micro.gr/
Scuba Diving Archive
http://www.art-mp.gr/
Alkis
News Contributor
Moderator
Hero Χρήστης
*****

Karma: 49
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.073



« Απάντηση #51 στις: 20-Μάιος-2011, 11:59:47 μμ »

Αναδημοσίευση από καθημερινή. Το βάζω εδώ για να έχουμε τα δημοσιεύματα συφκεντρωμένα και δέυτερον γιατί σε ανύποπτο χρόνο έγινα διάσημος .........
Πηγή: http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_2_09/10/2010_418090
.....................................

Νεκροταφείο» ναυαγίων τα θολά νερά του Θερμαϊκου
  Παραμένουν επί χρόνια καταποντισμένα, κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ. Η μαούνα που λειτουργούσε κάποτε ως βυθοκόρος αναπαύεται στον υγρό τάφο της στα θολά νερά του Θερμαϊκού Κόλπου ανοιχτά του Νέου Φάρου Επανομής, τα τελευταία 37 χρόνια. Γύρω της ψάρια και θαλάσσιοι οργανισμοί στήνουν τον δικό τους χορό, εκμεταλλευόμενα την πλούσια τροφή που προσελκύει το κουφάρι του ναυαγισμένου σκάφους.

Λίγο πιο πέρα, στα ανοιχτά του αλιευτικού καταφυγίου Αγγελοχωρίου, βουλιαγμένα στη λάσπη του βυθού, ένας πλωτός γερανός και ένα ρυμουλκό περιμένουν υπομονετικά από τον Ιανουάριο του 2006 μια ενδεχόμενη ανέλκυσή τους.

Δεκάδες είναι τα ναυαγισμένα πλοία που παραμένουν επί χρόνια καταποντισμένα στη θάλασσα του Θερμαϊκού. Μεταξύ αυτών πληθώρα πλοίων που ναυάγησαν κατά τον Α΄ και Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, αλλά και ιστορικά ναυάγια, όπως το τουρκικό θωρηκτό Φετίχ Μπουλέντ που τορπιλίστηκε τον Οκτώβριο του 1912 από τον υποπλοίαρχο Ν. Βότση, παραμένοντας μόλις πέντε μέτρα κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας καλυμμένο με παχύ στρώμα λάσπης, μέσα στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης. Στην ίδια μοίρα βρίσκονται και σύγχρονα ναυάγια, που απασχόλησαν την ειδησεογραφία, όπως το μότορσιπ «Diamond 1» που από τη σύγκρουσή του με άλλο φορτηγό πλοίο μέσα στο λιμάνι τον Οκτώβριο του 2007 βυθίστηκε 1.600 μέτρα από την προβλήτα, με τον καπετάνιο του να αγνοείται. Τρία χρόνια μετά το δυστύχημα, το μικρό φορτηγό πλοίο, μαζί με το φορτίο του φυσικού λιγνίτη που μετέφερε, εξακολουθεί να περιμένει την ανέλκυσή του, σε μέγιστο βάθος 16 μ. και ελάχιστο 7 μέτρων κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, ακριβώς στον «δίαυλο» του λιμανιού, δηλαδή στη νοητή «λεωφόρο» που ακολουθούν τα πλοία καταπλέοντας ή αποπλέοντας.

Πολλά από τα ναυάγια που βρίσκονται διάσπαρτα στον ευρύτερο Θερμαϊκό και σε μεγάλα βάθη, 40 μ. και πλέον, προσελκύουν ερασιτέχνες ψαράδες, που φροντίζουν να πληροφορηθούν τη θέση τους ώστε να αλιεύσουν στην περιοχή, επωφελούμενοι από τις πλούσιες ψαριές που υπόσχονται τα κουφάρια, καθώς ένας νέος βιότοπος δημιουργείται γύρω από το ναυάγιο που λειτουργεί σαν τεχνητός ύφαλος. Κάποια, ωστόσο, όπως το «Diamond 1», προξενούν πονοκέφαλο στους αρμοδίους, καθώς η θέση τους και το μικρό βάθος στο οποίο έχουν καταποντιστεί αποτελούν κίνδυνο για τα διερχόμενα καράβια. Δεδομένου ότι το βύθισμα ενός πλοίου κυμαίνεται από 9 - 12 μ. αλλά και περισσότερα εφόσον είναι φορτωμένο, το μικρό βάθος που βρίσκεται το μότορσιπ αναγκάζει τα πλοία να προβαίνουν σε επώδυνους ελιγμούς, προκειμένου να αποφύγουν μια ενδεχόμενη σύγκρουση, όπως εξήγησε στην «Κ» ο λιμενάρχης Θεσσαλονίκης, κ. Κ. Τσακαμής.

Ανέλκυση
Η ανέλκυση ενός πλοίου, ωστόσο, για την οποία υφίσταται νομικό πλαίσιο, προϋποθέτει το σχετικό ενδιαφέρον του πλοιοκτήτη, ο οποίος καλείται να επενδύσει σημαντικά ποσά που εξαρτώνται από τη θέση και την κατάσταση του ναυαγίου, προκειμένου να το απομακρύνει από τον βυθό. Κατά τον κ. Τσακαμή, όμως, το «Diamond 1» συγκαταλέγεται μεταξύ εκείνων για τα οποία ο πλοιοκτήτης φαίνεται πως αδιαφορεί, με αποτέλεσμα η ανέλκυσή του να περιμένει μια ενδεχόμενη επέμβαση της πολιτείας.

Στο μεταξύ, τέσσερα ακόμη πλεούμενα που ενεπλάκησαν σε ναυτικά δυστυχήματα βρίσκονται προσαραγμένα στη βάση του έκτου προβλήτα του λιμανιού, περιμένοντας να ολοκληρωθούν οι διαδικασίες της εκποίησής τους από τον Οργανισμό Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ). Το φορτηγό πλοίο «Αλεξάντερ VII» έχει κλείσει έξι χρόνια στο μεταίχμιο ξηράς και θάλασσας, ενώ τρία ρυμουλκά, εκ των οποίων το ένα πρασαραγμένο στον δεύτερο προβλήτα, αναμένουν τη διενέργεια μειοδοτικού διαγωνισμού εντός δέκα ημερών, σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή του ΟΛΘ, κ. Εμ. Μιχαηλίδη, προκειμένου έως την ερχόμενη άνοιξη να έχουν απομακρυνθεί από τις εγκαταστάσεις του λιμανιού.

Ενδιαφέρον δυτών για παλαιά ναυάγια
Σε αντίθεση με τα κουφάρια στον βυθό του λιμανιού που πιάνουν τόπο και το «Diamond 1» που προβληματίζει ιδιαίτερα τους αρμοδίους, τα παλαιότερα ναυάγια που καταποντίστηκαν στον ευρύτερο Θερμαϊκό Κόλπο προσελκύουν το ενδιαφέρον ερασιτεχνών δυτών, που βρίσκουν ευκαιρία για εξερεύνηση στον βυθό.

Ωστόσο, τα νερά του Θερμαϊκού δεν ενδείκνυνται για τέτοιες υποθαλάσσιες εκδρομές, όπως είπε στην «Κ» ο κ. Αλκ. Κυριάκου, μέλος της Ενωσης Αυτοδυτών Θεσσαλονίκης, καθώς τα περισσότερα παλαιά ναυάγια βρίσκονται σε μεγάλο βάθος, καθιστώντας δύσκολη την κατάδυση για τους ερασιτέχνες, ενώ έχουν ναυαγήσει πάνω στη ρότα των πλοίων, με αποτέλεσμα η εξερεύνησή τους να ενέχει κινδύνους για τους δύτες από την κίνηση των καραβιών στην επιφάνεια.
Καταγράφηκε

Keep making bubbles !!!!!
Alkis
News Contributor
Moderator
Hero Χρήστης
*****

Karma: 49
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.073



« Απάντηση #52 στις: 04-Οκτώβριος-2011, 05:52:41 μμ »

Δεν αφορά τη βόρεια Ελλάδα, αλλά νομίζω ότι είναι σχετικής θεματολογίας

http://www.uboat.net/maps/mediterranean.htm
Καταγράφηκε

Keep making bubbles !!!!!
prodromos
Μέλος ΕΑΘ - TDC Member
Hero Χρήστης
*

Karma: 19
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 753



« Απάντηση #53 στις: 02-Δεκέμβριος-2011, 12:05:49 μμ »

Ένα ενδιαφέρων site...

http://www.miramarshipindex.org.nz/
Καταγράφηκε

When you come and see sea life, you are not fit to live in land.
Alkis
News Contributor
Moderator
Hero Χρήστης
*****

Karma: 49
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.073



« Απάντηση #54 στις: 12-Φεβρουάριος-2013, 11:34:25 πμ »

FYI
Τις τελευταίες μέρες υπάρχει κινητικότητα σε σχετικό θέμα στο foroum του Abbyss

http://www.theabyss.gr/community/index.php?topic=3522.15
Καταγράφηκε

Keep making bubbles !!!!!
Alkis
News Contributor
Moderator
Hero Χρήστης
*****

Karma: 49
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.073



« Απάντηση #55 στις: 04-Μάιος-2016, 03:41:59 μμ »

Με αφορμή μία παλιά φωτογραφία του Στρυμωνικού Κόλπου



παραθέτω παλαιότερη ανάρτηση του Καρέλα Γιώργου από το 2014 στο group της ΕΑΘ στο facebook που αφορά τρία μεταγενέστερα της φωτογραφίας ναυάγια, στην ίδια περιοχή

..............................
Παράθεση
Στο τέλος Οκτώβρη βρεθήκαμε στο Στρυμωνικό και κάναμε κάποιες καταδύσεις στα μυστηριώδη και σκούρα νερά του.... Ταυτοποιήσαμε το ναυάγιο του Aγγλικού ατμόπλοιου Εrmine στα 63 μ. και καταδυθήκαμε και σε ένα ακόμα ναυάγιο στα 47 μέτρα που υποθέσαμε ότι ήταν το ναρκαλιευτικό HMS CLACTON. Η έρευνα στα Αγγλικά αρχεία που έκανε για λογαριασμό μας ο Platon Alexiades και στα Γερμανικά ο Dimitris Galon απέδειξαν ότι το ναυάγιο στο οποίο έιχαμε καταδυθεί δεν ήταν το Clacton. Χάρις στην πολύτιμη βοήθεια του Kostas Thoctarides και την καθοριστική βοήθεια του Byron Tesapsides το ναυάγιο ταυτοποιήθηκε σαν το Γερμανικό αποβατικό F 898 μήκους περίπου 50 μέτρων. Το ναυάγιο βρέθηκε με το πλάι, σχεδόν ανάποδα στο βυθό , πράγμα που δυσχέρανε την διαδικασία ταυτοποίησης. Στη φωτό εγώ στην πλώρη - πόρτα του ναυαγίου, μέσα σε μια απίστευτη θολούρα δεν βλέπω ούτε το μυτερό τελείωμα μιας πλώρης ούτε το κοίλο μιας πρύμνης και ψηλαφίζω το ... ακατανόητο.... Στην δεύτερη φωτό αρχείου Βύρωνα Τεζαψίδη ένα παρόμοιο αποβατικό Τα σκάφη αυτά, γνωστά σαν Fährpram ( http://en.wikipedia.org/wiki/Marinef%C3%A4hrprahm ) αποτελούσαν τα μεγαλύτερα αποβατικά σκάφη της Kriegsmarine κατά τον ΒΠΠ...






Καταγράφηκε

Keep making bubbles !!!!!
Alkis
News Contributor
Moderator
Hero Χρήστης
*****

Karma: 49
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.073



« Απάντηση #56 στις: 05-Οκτώβριος-2016, 10:08:46 πμ »

http://aviationarchaeology.gr/?author=1



Καταγράφηκε

Keep making bubbles !!!!!
ΚΑΡΕΛΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Νέος Χρήστης
*

Karma: 4
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 17


« Απάντηση #57 στις: 20-Φεβρουάριος-2017, 04:23:56 μμ »

Σχετικά με την έρευνα στον Στρυμονικό και μετά την τελευταία αποστολή στην περιοχή
το προηγούμενο καλοκαίρι να συνοψίσω τα ναυάγια που εντοπίστηκαν και ταυτοποιήθηκαν.

1. Αγγλικό επιβατικό Ermine μήκους 90 περίπου μέτρων όρθιο στο βυθό σε βάθος 63 μέτρα σε πολύ καλή κατάσταση
2. Αποβατικό της Kriegsmarine F 898 μήκους 50 μέτρων περίπου σε βάθος 47 μέτρων σε καλή κατάσταση αλλά ανάποδα στο βυθό
3. Αγγλικό ναρκαλιευτικό (πιθανότατα το HMS BY GEORGE ) μήκους 40 μέτρων περίπου σε βάθος 60 μέτρων  σε πολύ καλή κατάσταση
4. Γερμανικό αεροσκάφος ju-52 σε μέτρια κατάσταση σε βάθος 60 μέτρων περίπoυ
5. Γερμανικό αεροσκάφος JU 88 σε μάλλον κακή κατάσταση σε βάθος 55 μέτρων
Καταγράφηκε
Alkis
News Contributor
Moderator
Hero Χρήστης
*****

Karma: 49
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.073



« Απάντηση #58 στις: 03-Οκτώβριος-2017, 01:34:02 μμ »

Από post του Γιώργου Καρέλα στο group "Shipwrecks of Greek Seas"

Παράθεση
H πόρτα στην πλώρη του
Γερμανικού αποβατικού F898 τύπου D. Το σημαντικό ναυάγιο της Kriegsmarine είναι βυθισμένο ανάποδα στον Στρυμονικό κόλπο , κοντά στον Σταυρό σε βάθος 47 μέτρων. Το πλοίο αυτοβυθίστηκε από τους αποχωρούντες Γερμανούς στις 18.10.1944 . Απ' όσο γνωρίζω είναι ένα από τα τρία πολεμικά της Kriegsmarine σε καλή κατάσταση στα Ελληνικά νερά που μπορούν να προσεγγιστούν με αναπνευστικές συσκευές. (τα άλλα 2 το υποβρύχιο U -133 και το ναρκαλιευτικό R-194) Πρόσφατα ανοιχτά της Λέρου εντοπίστηκε ένα ακόμα Γερμανικό αποβατικό στα 80 μέτρα περίπου και αν δεν κάνω λάθος δεν είναι αναποδογυρισμένο στο βυθό....Ο εντοπισμός του ναυαγίου έγινε το 2015 από την UFR Team.




Καταγράφηκε

Keep making bubbles !!!!!
Σελίδες: 1 2 3 [4]   Πάνω
  Εκτύπωση  
 
Μεταπήδηση σε:  

Unique Hits: 6978332 Unique Hits: 6978332
Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.141 δευτερόλεπτα. 22 ερωτήματα.