Καλως ήλθατε στο Forum της ΕΑΘ. Μπορείτε να μεταφερθείτε και στο [a href="http://www.thessalonikidiveclub.gr"]site[/a]
'Eνωση Αυτοδυτών Θεσσαλονίκης - Forum
15-Αύγουστος-2022, 01:25:01 πμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
 
  Αρχική   Forum   ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ Ε.Α.Θ. Βοήθεια Ημερολόγιο Gallery Σύνδεση Εγγραφή Chat  
Σελίδες: 1 [2] 3 4   Κάτω
  Εκτύπωση  
Αποστολέας Θέμα: Ναυάγια στην Βόρειο Ελλάδα  (Αναγνώστηκε 241085 φορές)
darisg
Moderator
Hero Χρήστης
*****

Karma: 89
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.617


less is more....


« Απάντηση #15 στις: 02-Μάιος-2010, 10:57:49 μμ »

Το στίγμα του "Ρουμάνου" είναι
 40 23 82   Β          
 22 47 33   Α

Αν και δεν συμφωνώ να δίνονται τα στίγματα "ελεύθερα" στα forum, με το συγκεκριμένο θέλω να πιστεύω ότι δεν δημιουργείτε πρόβλημα επειδή είναι επισημασμένο σ'όλους τους χάρτες, οι ντόπιοι το ξέρουν καλά και δεν έχει καμία ιστορική αξία.
(Αν κάποιος πιστεύει το αντίθετο μπορεί να το επισημάνει και να σβήσουμε τα στίγματα)

Στον χάρτη (Νο31) τον έχει "μαρκαρισμένο", το κακό είναι ότι βρίσκετε ακριβώς μέσα στον δίαυλο..... Λύπη

ο παρακάτω χάρτης είναι από το cmap και έχει μαρκαρισμένα και άλλα δυο στην περιοχή.....


Thanks Γιώργο και "καλώς ήρθες" και απ' τα λημέρια μας..... Χαμόγελο

Υ.Γ. Παρακαλώ να μην ξαναδοθούν "ελεύθερα" στίγματα στο forum.  Κλείσιμο ματιού
« Τελευταία τροποποίηση: 03-Μάιος-2010, 12:00:47 πμ από darisg » Καταγράφηκε

Γρηγόρης Δάρης

LinkedIn
facebook
Flickr
YouTube
ΚΑΡΕΛΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Νέος Χρήστης
*

Karma: 4
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 17


« Απάντηση #16 στις: 03-Μάιος-2010, 07:39:06 πμ »

Φίλε Γρηγόρη καλημέρα,
                                Συμφωνώ να μην δίνονται δημόσια τα στίγματα
καμμιά φορά η δημοσιοποίηση της θέσεως ενός ναυαγίου όμως που ο
"κόσμος το έχει τούμπανο" και από όσο μαθαίνω το τσακίζει στο ψάρεμα
επιφανείας και ψαρομπούκαλο μάλλον θα προστατευτεί από τους αυτοδύτες
(ίσως για αυτό το ναυάγιο δεν ισχύει γιατί είναι σε πέρασμα, θα σου ανέφερα όμως
το παράδειγμα του Νέστος).
Σας έγραψα παραπάνω ότι έχω στην κατοχή μου και άλλα στίγματα
(κάποια εδώ και 10 και πλέον χρόνια) τα οποία δεν τα δημοσιοποίησα (αν και κάποια
τα εμπιστεύτηκα σε σοβαρά πρόσωπα από Θεσσαλονίκη στο παρελθόν)
 και ούτε πρόκειται να το κάνω...
Δυστυχώς είναι όλα βαθιά , κάτω από τα 70μ... Ντροπή
 
Καταγράφηκε
MICHALIS
Sr. Χρήστης
****

Karma: 19
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 402



« Απάντηση #17 στις: 03-Μάιος-2010, 10:58:40 πμ »

Γεια σου Γιωργο !
                    Παρα τις προσπαθειες που εχω κανει στο παρελθον και αγνωστο για ποιους λογους , για καποια ναυαγια τα οποια εσυ μου επισημανες και βρισκονται σε λογικα βαθη (εως 45-50 μετρα ) , προσπαθησα να κινητοποιησω συγκεκριμενα μελη του Συλλογου , κατ'ιδιαν και μετα δημοσια , αλλα δεν εκδηλωθηκε το παραμικρο ενδιαφερον (εκτος Πετρου , ο οποιος εκδηλωσε οντως ενδιαφερον , αλλα δεν μας βγηκε λογω προσωπικων μου προβληματων ) . Τελος παντων , δεν πειραζει καθολου  , ελπιζω να ανεβεις καποια στιγμη , να παμε οι δυο μας . Εχω σκεφτει και σχεδιασει και την τελεια παγιδα για νυχτοψαρομπουκαλους , θα ενθουσιαστεις !!!
Μετα το Racumin υπαρχει κι αλλος τροπος (φθηνοτερος και διασκεδαστικοτερος) να απαλλαγουμε απο αυτους τους ποντικους  Στριφογύρισμα ματιών Στριφογύρισμα ματιών Στριφογύρισμα ματιών Στριφογύρισμα ματιών Στριφογύρισμα ματιών
« Τελευταία τροποποίηση: 03-Μάιος-2010, 12:24:00 μμ από MICHALIS » Καταγράφηκε

And then my mind just walked away .....
darisg
Moderator
Hero Χρήστης
*****

Karma: 89
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.617


less is more....


« Απάντηση #18 στις: 03-Μάιος-2010, 01:02:06 μμ »

Παρα τις προσπαθειες που εχω κανει στο παρελθον και αγνωστο για ποιους λογους , για καποια ναυαγια τα οποια εσυ μου επισημανες και βρισκονται σε λογικα βαθη (εως 45-50 μετρα ) , προσπαθησα να κινητοποιησω συγκεκριμενα μελη του Συλλογου , κατ'ιδιαν και μετα δημοσια , αλλα δεν εκδηλωθηκε το παραμικρο ενδιαφερον .......

Μιχάλη, μάλλον απάντησες μόνος σου........  Χαμόγελο
Δεν γνωρίζω για πια ναυάγια μιλάς και ποιους προσπάθησες να κινητοποιήσεις, αλλά δεν νομίζω οτι τα 45-50μ είναι και πολύ λογικά βάθη για να επιχειρήσει κάποιος με ασφάλεια χωρίς να έχει επενδύσει πρώτα σε εκπαίδευση, εξοπλισμό και χωρίς την κατάλληλη νοοτροπία, και απ'οτι ξέρω υστερούμε λίγο σ'αυτό, έννοιες όπως: ομάδα, οργάνωση, κανόνες, διαδικασίες, κ.τ.λ. τώρα αρχίζουν και ωριμάζουν ....... Κλείσιμο ματιού
Ελπίζω όμως αυτό να γίνει η αφορμή για την παρακίνηση των μελών της ΕΑΘ, κατα βάση σε εκπαίδευση, ώστε να μην συναντήσουμε επικίνδυνες εικόνες ανεκπαίδευτων μονομπούκαλων με αέρα να σουλατσάρουν στα 50μ με άνεση και ύφος..... Άνεση
« Τελευταία τροποποίηση: 03-Μάιος-2010, 01:14:57 μμ από darisg » Καταγράφηκε

Γρηγόρης Δάρης

LinkedIn
facebook
Flickr
YouTube
MICHALIS
Sr. Χρήστης
****

Karma: 19
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 402



« Απάντηση #19 στις: 03-Μάιος-2010, 01:28:45 μμ »

Εννοειται οτι συμφωνω Γρηγορη , απλα οταν ο πυθμενας ειναι στα -44 πιστευω οτι μια βουτια των 35 μετρων ειναι λογικη και εφικτη και με μονομπουκαλο και με non tech εκπαιδευση καποιου επιπεδου . Ας μας πει ο Φιλιππος τις λεπτομερειες , μια και εχει βουτηξει τον Ρουμανο .
Καταγράφηκε

And then my mind just walked away .....
ΘΩΚΤΑΡΙΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣ
Νέος Χρήστης
*

Karma: 4
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7



WWW
« Απάντηση #20 στις: 03-Μάιος-2010, 06:37:52 μμ »

4. CARMEN  SYLVA φορτηγό ατμόπλοιο (πρώην FREDNES), νηολογίου Κωνστάντζας, πλοίο με Ρουμανική σημαία, πλοιοκτησίας Καπάτου - Μακρή, ολικής χωρητικότητας 1601 κόρων και καθαρό 998 κόρων, μήκους 74,7 μέτρων βυθίστηκε άμεσα (σε 1 λεπτό) μετά από πρόσκρουση με νάρκη δυτικά της Άκρας Επανωμής.
Έχει ναυπηγηθεί το 1903 στα ναυπηγεία BERGENS MEK VOERKS του BERGEN. (είναι ο Ρουμάνος ..)

5. Νοτιότερα από το CARMEN  SYLVA είναι ένα ρυμουλκό σε βάθος -49 μέτρων.

6. Νότιο ανατολικότερα από το CARMEN  SYLVA σε βάθος 42 μέτρων είναι ένα ναρκαλιευτικό.

7. Βορειότερα από το CARMEN  SYLVA και σε βάθος -33 μέτρων  βρίσκεται το ατμόπλοιο ΕΛΕΝΗ ολικής χωρητικότητας 1441.

8. Βόρειο ανατολικότερα από το CARMEN  SYLVA σε βάθος -35 μέτρων υπάρχει ένα ναυάγιο αλλά δεν είμαι σίγουρος για το όνομα του.

9. Marquette 
Εξαιρετική δουλεία από την πλέον άριστα οργανωμένη και καταρτισμένη ομάδα, στοιχεία μπορείτε να δείτε εδώ
http://www.wreckdiving.gr/wrecks.php

* Είμαι σχεδόν σίγουρος όμως ότι είναι όλα σύγχρονα ναυάγια, και είναι πολύ δύσκολο να «ταυτοποιηθούν», χρειάζονται επιστημονικές, ιστορικές, ναυπηγικές γνώσεις και ξεχωριστό ταλέντο μέχρι όμως να γίνει «επίσημα» μια ταυτοποίηση χρειάζεται χρόνος.
Καταγράφηκε

The most important piece of equipment you take with you on a dive is your brain.
Make sure it is in good working order and ready for the dive.
GKAM
Νέος Χρήστης
*

Karma: 3
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7


WWW
« Απάντηση #21 στις: 03-Μάιος-2010, 09:44:01 μμ »

Βρίσκω το θέμα ενδιαφέρον κυρίως από καταδυτικής πλευράς. Αντιλαμβάνομαι ότι εξετάζετε τέτοιου είδους καταδύσεις και αναρωτιέμαι τι είναι αυτό που σας περιορίζει να προχωρήσετε.  Απορία Απορία

/GKAM
« Τελευταία τροποποίηση: 03-Μάιος-2010, 09:51:31 μμ από GKAM » Καταγράφηκε
ΚΑΡΕΛΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Νέος Χρήστης
*

Karma: 4
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 17


« Απάντηση #22 στις: 03-Μάιος-2010, 09:48:39 μμ »

Kαλά το έλεγα, ο Κώστας θα τα ήξερε όλα!!! Σαρκασμός Σαρκασμός

6. Νότιο ανατολικότερα από το CARMEN  SYLVA σε βάθος 42 μέτρων είναι ένα ναρκαλιευτικό.

εγώ έχω "κάτι" νοτιοανατολικά με κάποια μικρή απόκλιση από το ναυάγιο που σημειώνεται
στο χάρτη (στο κομμάτι που ανάρτησε ο Γρηγόρης) σε βάθος όμως 37 μ.
Ακόμη πιο νότια και κοντά στο ακρωτήριο Επανωμή ο χάρτης σημειώνει 2 ναυάγια το ένα στα 49μ και το άλλο
γύρω στα 42. (ίσως είναι αυτό που λέει ο Κώστας...)
Καταγράφηκε
GKAM
Νέος Χρήστης
*

Karma: 3
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7


WWW
« Απάντηση #23 στις: 03-Μάιος-2010, 10:03:43 μμ »

9. Marquette 
Εξαιρετική δουλεία από την πλέον άριστα οργανωμένη και καταρτισμένη ομάδα, στοιχεία μπορείτε να δείτε εδώ
http://www.wreckdiving.gr/wrecks.php


Thanks Thoc. Προσπαθούμε πάντα για κάτι καλύτερο  Χαμόγελο
Καταγράφηκε
Dimitris
Jr. Χρήστης
**

Karma: 2
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 60


« Απάντηση #24 στις: 03-Μάιος-2010, 10:07:33 μμ »

Από ακτή (με σκούτερ) είναι κανένα προσβάσιμο?
Καταγράφηκε
Filippos S.
Μέλος ΕΑΘ - TDC Member
Jr. Χρήστης
*

Karma: 13
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 64



« Απάντηση #25 στις: 03-Μάιος-2010, 11:15:55 μμ »

Εννοειται οτι συμφωνω Γρηγορη , απλα οταν ο πυθμενας ειναι στα -44 πιστευω οτι μια βουτια των 35 μετρων ειναι λογικη και εφικτη και με μονομπουκαλο και με non tech εκπαιδευση καποιου επιπεδου . Ας μας πει ο Φιλιππος τις λεπτομερειες , μια και εχει βουτηξει τον Ρουμανο .

Μιχάλη τα στίγματα σε όλα τα ναυάγια στην περιοχή μέχρι το ακρωτήρι της Επανομής τα έχω το  2ο ναυάγιο κοντά στην σπίθα που επισημάνετε και στον χάρτη στην Επανομή όσες φορές το έψαξα δεν μπόρεσα να το εντοπίσω με το βυθόμετρο και από τι έμαθα έχει ανατιναχθεί και ίσως γιαυτό και δεν εντοπίζετε.Όσο αφορά το ρουμάνο στα μέτρα όταν βούτιξαμε ειχα μονομπούκαλο και μια μπουκάλα σε στάση ασφαλείας.το θέμα της δισκολίας όπως είχα πει είναι η περιορισμένη ορατότητα ,επικίνδυνη αγυροβολία και το βασικό είναι ότι θα συναντίσεις  παράκτιους που το ζώνουν με δίχτια όταν φτάσεις και ερασιτέχνες που το ψαρέυουν καθημερινώς.(το έχω ζήσει αρκετές φορές και το ξέρω)
Καταγράφηκε

Filippos Soukovelos
-------------------
χρηστος
Νέος Χρήστης
*

Karma: 2
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1



« Απάντηση #26 στις: 21-Σεπτέμβριος-2010, 03:22:01 μμ »

Καλησπέρα και από ένα καινούργιο μέλος. Παιδιά έχουμε κατέβει στον ρουμάνο 3 φορές . είναι ένα πολύ όμορφο ναυάγιο . σχεδόν άθικτο . με τους γερανούς όρθιους με διπλά αμπάρια και το καράβι όρθιο . είναι καταφύγιο πολλών ειδών και με μεγάλη ποσότητα .
Θέλει καλή οργάνωση και με κρεμαστές μπουκάλες στα 10 μετρά για αποσυμπιέσει και αν πάτε για βουτιά καλά να πάτε με κάποιον που έχει παει για να γίνει ένα καλό πλάνο και σχέδιο . τις δυο φορές που κατεβήκαμε είχαμε πολύ καλή ορατότητα ενώ την τρίτη φορά πατήσαμε πάνω στο καράβι και δεν το βλέπαμε , όσο για την επικινδυνότητα είναι αλήθεια γιατί την μια φορά  βλέπαμε ένα καράβι να έρχεται από μακριά και πέρασε διπλά μας (πάθαμε ένα σοκ μέχρι να δούμε από πού πάει ) . παιδιά το καράβι ξεκινά περίπου από τα 32 μετρά και καταλήγει στα 42 .
Καταγράφηκε
Alkis
News Contributor
Moderator
Hero Χρήστης
*****

Karma: 49
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.083



« Απάντηση #27 στις: 21-Σεπτέμβριος-2010, 06:23:32 μμ »

Καλησπέρα και από ένα καινούργιο μέλος.


Χρήστο καλώς ήρθες και ευχαριστούμε για τις πληροφορίες. Μάλλον θα χρειαστεί να μιλήσουμε στην περίπτωση που οργανωθεί κάτι στο ναυάγιο
Αν θέλεις γράψε μερικά πράγματα για εσένα στην ενότητα: http://www.thessalonikidiveclub.gr/core/smf/index.php?board=16.0  για να γνωριστούμε
Ελπίζω να τα πούμε και στο νερό.
« Τελευταία τροποποίηση: 21-Σεπτέμβριος-2010, 06:25:04 μμ από Alkis » Καταγράφηκε

Keep making bubbles !!!!!
Dimitris Galon
Νέος Χρήστης
*

Karma: 4
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4



« Απάντηση #28 στις: 25-Σεπτέμβριος-2010, 02:45:22 μμ »

Καλημέρα παιδιά,

στην περιοχή του κόλπου της Θεσσαλονίκης, και γενικότερα του Θερμαϊκού, υπάρχουν πολλά ναυάγια από τον Α΄ και τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο. Αν και κάποια από αυτά έχουν ανελκυθεί, εξακολουθούν να υπάρχουν αρκετά ακόμα τα οποία όμως πρέπει πρώτα να εντοπιστούν ή, για όσα είναι εντοπισμένα, να ταυτοποιηθούν. Το τελευταίο βέβαια είναι σημαντικό για όσους προσεγγίζουν τα ναυάγια αυτά με ιστορική διάθεση.

Συνήθως υπάρχουν τέσσερεις μέθοδοι για την εντόπιση ναυαγίων:

1. Η τύχη. Κάποιος είναι τυχερός και πέφτει από τύχη επάνω σ΄ ένα ναυάγιο, είτε καταδυόμενος, είτε εντοπίζοντας το με το σόναρ του σκάφους.

2. Η διάδοση. Πολλοί από εμάς, έχοντας καλές σχέσεις με τους ψαράδες κάποιας περιοχής, έχουμε μάθει για ναυάγια τα οποία υπάρχουν στην περιοχή δραστηριότητας των φίλων μας ψαράδων, και είτε προσπαθούμε, υπομονετικά, να τα εντοπίσουμε, είτε παρακαλούμε τους ψαράδες να μας δώσουν τα στίγματα τους. Τα τελευταία χρόνια έχει παρατηρηθεί ανάμεσα στους ναυαγιοδύτες και το φαινόμενο της ανταλλαγής στιγμάτων, τουτέστιν "αλλάζω δυο στίγματα φορτηγών με στίγμα υποβρυχίου" κ.λπ., το κατατάσσω και αυτό στην κατηγορία της διάδοσης.

3. Έρευνα πεδίου. Στην περίπτωση αυτή είτε έχουμε κάποια υποψία για ναυάγιο, είτε ερευνούμε συστηματικά τον βυθό με κάποιο όργανο. Για την έρευνα από την επιφάνεια με σκάφος, τρία είναι τα βασικά όργανα: A.Tο απλό ακουστικό σόναρ του σκάφους, B. Ο πλευρικός σαρωτής, Γ. Ο μαγνητικός σαρωτής. Εδώ θέλω να τονίσω ότι ο πλευρικός και ο μαγνητικός σαρωτής απαγορεύονται αυστηρά, με υψηλά πρόστιμα, από την ελληνική νομοθεσία.

4. Έρευνα αρχείων. Στην περίπτωση αυτή εντοπίζουμε, συνήθως μέσα από τα πολεμικά ή ιστορικά αρχεία, την καταχώρηση κάποιας βύθισης πλοίου ή πτώσης αεροσκάφους. Με γνώμονα την καταχώρηση ερευνούμε στην αναφερόμενη περιοχή, μέχρι να εντοπίσουμε το ναυάγιο.

Εγώ προσωπικά χρησιμοποιώ την δεύτερη και την τέταρτη μέθοδο. Ειδικά η τέταρτη μέθοδος έχει αποδειχθεί, για τα δικά μου δεδομένα και γούστα, η πιο αποδοτική. Σίγουρα είναι συνδεδεμένη με πολύ μελέτη, έρευνα και χρήματα, ενώ ταυτόχρονα υπάρχουν και κάποιες λειτουργικές προϋποθέσεις για την ιστορική έρευνα όπως η μεθοδικότητα, η ιεράρχηση των πηγών, οι γλώσσες, η γνώση των στρατιωτικών κωδίκων κ.λπ., αλλά πιστεύω ότι η μέθοδος αυτή αναδεικνύει ακριβώς αυτό που βρίσκεται στον πυρήνα ενός ναυαγίου, την ιστορία του.

Όπως προανέφερα, στην περιοχή σας υπάρχουν ναυάγια και από τους δύο μεγάλους πολέμους. Πολλές από τις καταχωρήσεις βυθίσεων του Α΄ΠΠ βρίσκονται είτε στα ίδια τα ημερολόγια των γερμανικών υποβρυχίων, είτε στην πεντάτομη μονογραφία του Arno Spindler για τα γερμανικά υποβρύχια με τον τίτλο "Der Handelskrieg mit U-Booten, Der Krieg zur See 1914-1918 / hrsg. von Marine Archiv, Bd. 1-5". Πολλές καταχωρήσεις επίσης υπάρχουν στα αρχεία του Βρετανικού Ναυαρχείου, και από τους δυο πολέμους, τις οποίες μπορεί να παραγγείλει κανείς, αν γνωρίζει τους κωδικούς των φακέλων, κατ΄ ευθείαν από τη πηγή (http://www.nationalarchives.gov.uk/). Στην περίπτωση του Β΄ΠΠ οι κύριες πηγές είναι: τα βρετανικά αρχεία (βλ. τον προηγούμενο σύνδεσμο), τα γερμανικά αρχεία στο Freiburg, τα οποία είναι πολύ ακριβά, και τα αμερικανικά αρχεία της NARA (http://www.archives.gov/), τα οποία έχουν ακριβώς τα ίδια δεδομένα με το Freiburg αλλά σε πιο προσιτή τιμή καθώς προέρχονται από μικροφίλμ.

Στην περίπτωση του Θερμαϊκού, και γενικότερα της βόρειας Ελλάδας, έχουν, τα τελευταία χρόνια, αρχίσει να κυκλοφορούν βιβλία τα οποία εμπεριέχουν μεγάλο μέρος των αρχείων στα οποία αναφέρθηκα. Ένα από αυτά είναι και το βιβλίο, στα γερμανικά, με τον τίτλο "Chronik der Küstenschutzflottille Nordgriechenland 1941-1944" (Χρονικό της Ακτοφυλακής Βόρειας Ελλάδας 1941-1944), στο οποίο, μέσα στις πολλές αναφορές που περιέχει, υπάρχουν και όλες οι καταχωρήσεις των πλοίων που βύθισε ο γερμανικός στρατός κατοχής κατά την αποχώρηση του από την Ελλάδα, τον Οκτώβρη του 1944. Ο ένας μάλιστα από τους συγγραφείς είναι ο θεσσαλονικέας Βύρων Τεζαψίδης, που κατά την γνώμη μου, κατέχει το μεγαλύτερο αρχείο πολεμικών ημερολογίων στον ελλαδικό χώρο.

Το βιβλίο μπορεί να το παραγγείλει κανείς στο διαδίκτυο. Εκτός αυτού κάποιες πληροφορίες για το περιεχόμενο του, στα γερμανικά, μπορεί να βρει στον σύνδεσμο που παραθέτω πιο κάτω.

Σας εύχομαι καλή επιτυχία στις έρευνες σας, καλές βουτιές και καλές αναδύσεις.
DG


http://historisches-marinearchiv.de/aktuell/aktuell.php#Chronik

« Τελευταία τροποποίηση: 25-Σεπτέμβριος-2010, 02:49:43 μμ από Dimitris Galon » Καταγράφηκε
darisg
Moderator
Hero Χρήστης
*****

Karma: 89
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.617


less is more....


« Απάντηση #29 στις: 26-Σεπτέμβριος-2010, 08:56:15 μμ »

Δημήτρη, ευχαριστούμε πολύ για τις πολύτιμες πληροφορίες !!!

Είμαι σίγουρος ότι αρκετός κόσμος έχει τη διάθεση να ασχοληθεί αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει εμπειρία στη μεθοδολογία και οργάνωση της έρευνας.
Ένα ακόμα πρόβλημα είναι το επίπεδο της εκπαίδευσης και εμπειρίας των αυτοδυτών στη Θεσσαλονίκη δεν επιτρέπει ακόμα την ασφαλή οργάνωση καταδυτικών επιχειρήσεων σε βάθη μεγαλύτερα από 40μ. Τώρα τελευταία άρχισαν να γίνονται τα πρώτα βήματα προς μια πιο ορθή προσέγγιση.
Το ενδιαφέρον από αρκετό κόσμο είναι φανερό, οπότε είμαι αρκετά αισιόδοξος ότι δεν θα αργήσετε να έχετε και τα πρώτα νέα από τη Θεσσαλονίκη.  Κλείσιμο ματιού
Κάθε βοήθεια προς αυτή την κατεύθυνση είναι καλοδεχούμενη και είμαι σίγουρος ότι έστω και η ελάχιστη συμμετοχή στο forum από άτομα που έχουν να προσφέρουν γνώση και εμπειρία βοηθάει να κρατιέται η σπίθα ζωντανή.
Καταγράφηκε

Γρηγόρης Δάρης

LinkedIn
facebook
Flickr
YouTube
Σελίδες: 1 [2] 3 4   Πάνω
  Εκτύπωση  
 
Μεταπήδηση σε:  

Unique Hits: 9330771 Unique Hits: 9330771
Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.136 δευτερόλεπτα. 21 ερωτήματα.